sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Viikonloppu kuulumisia

Ompas mielikuvituksellinen otsikko. Tiivistän tähän yhteen postaukseen eilisen ja tämän päivän kuulumisia, ehkä myös hieman perjantai-illalta.

Perjantaina sain kutsun tyttöjeniltaan, ja tottakai sinne oli pakko lähteä. Ajattelin aluksi ottaa kynsijuttuja mukaan, mutta en sitten viitsinyt kantaa niitä kun oli melko hurja lumisade, mikä tosin on jatkunut koko viikonlopun ajan. Perjantaina sain myös väsättyä itselleni uudet kynnet ja olen aika tyytyväinen näihin.


Kuva nyt on laadultaan vähän mikä on, koska oli jo melko pimeää eikä luonnonvaloa ollut saatavilla.. Yritän pitää näitä kynsiä nyt mahdollisimman pitkään, elleivät nämä ala putoilemaan itsestään jostain kumman syystä.

Lauantaina oli sitten viikottaisen ratsastustuntini aika, jota odotan aina kuin kuuta nousevaa. Olen ratsastanut reilut 10-vuotta ja hevoset tulevat olemaan aina lähellä sydäntäni. Tällä kertaa ei ollut ketään kuvaamassa, niin tässä nyt hieman vanhempaa kuvamateriaalia.
Aron tammikuu 2012
Menin taas Aronilla, tehtävinä voltteja, siirtymisiä ja pysähdyksiä. Kuten lähestulkoon aina, Aron paranee lopputuntia kohden ja alkutunti menee sählätessä. Nyt pojalla oli tavallista enemmän energiaa ja oli melko vaudikasta menoa, varsinkin laukoissa.
Lauantait menevät suurinpiirtein aina saman kaavan mukaan: aamulla ratsastamaan, tallilta kotiin ja kotona olen mukamas hurjan väsynyt enkä jaksa tehdä mitään.

No, tämä päivä on mennyt vain nukkuessa ja Simpsoneita katsellessa poikaystäväni kanssa. Tilattiin tossa pitsaa ja kebabia päivällä ja sen jälkeen päiväunet maistuivat mulle taas. Olen harvinaisen laiska ihminen. Nyt olen vain katsellut rästiin jääneitä salkkareita ja lueskellut blogeja. Harmittaa tuo sää mikä ulkona on, lunta vaan tulee, ei yhtään kiva. Onneksi ei tarvitse stressata, että miten pääsee kouluun huomenna.

2 kommenttia: