perjantai 17. helmikuuta 2012

Suklaaunelma

Päätin ottaa nyt itseäni niskasta kiinni ja aloittaa tämän blogin kirjoittamisen. Harjoittelen siis bloggerin käyttöä joka kerta enemmän, koska nappulat ovat vähän hukassa vielä.

Mutta asiaan, väsäsin eilen itselleni tälläiset meilkein syötävän näköiset ruskeat kynnet. Tosiaan, tein nämä koulussa ajankuluksi ja ovat siksi ehtineet mennä jo vähän huonompaan kuntoon...

 

Sain eilen illalla myös aikaiseksi kaverin wanhoihin kynnet, kunnon barbi-glitterkynnet! Kaverini oli itse erittäin tyytyväinen kynsiin ja olen minäkin, olivathan nämä ensimmäiset rakennekynnet joihin käytin glitteriä.
Harmittaa, kamerani ei saanut kaikkea loistoa tallennettua.
Ei mulla nyt tähän hätään muuta raportoitavaa varmaankaan ole.. Eipäs kun joo, tänään alkoi nyt sitten hiihtoloma ja ensi viikolla meille tulee pari koiraa hoitoon. Se niistä pitkistä yöunista :D

Hauskaa hiihtolomaa kaikille :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti