perjantai 24. helmikuuta 2012

Glitterpinkkiä leopardia!!

Meni taas viimeyön yöunet hieman pipariksi.. Veera tuli siinä joskus yhdeksän pintaan illalla ja alettiin tekemään kynsiä kymmenen maissa. Koska olen hieman hidas ja pyrin olemaan huolellinen, saimme Veeran kynnet valmiiksi vasta puoli yhden aikaan. Ja tässä tulos.


Joistain kohdista huomaa selvästi, etten ole jaksanut keskittyä niin hyvin ja väsyneenä meiltä molemmilta tulee ehkäpä maailman tyhmintä läppää ja ei siinä hirveen vakavana voinut näitä tehdä. Loppupeleissä olen melko tyytyväinen näihin. Lakkailin omat kynteni tuossa hetki sitten, mutta säästän silmänne niiltä tällä kertaa..

Lupasin myös, että esittelen tilaukseni teille, niin tässä se nyt tulee.


5kpl banaaniviiloja

1-vaihe geeli, 15ml

Puhdistusaine 100ml

UV-top coat

5kpl dotting tooleja

500kpl tippejä

Sivellinlaatikko
Tilaajalahjaksi oransseja 3D-rusetteja
Ja kaikki näistä tulevat tarpeeseen, eivät tipit aivan heti lopu kesken. Nyt hypin tästä syömään ja myöhemmin kerron taas koirien kuulumisia. Ainiin, käykää kurkkimassa kynsilakkojani, mikäli kiinnostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti