Meni taas viimeyön yöunet hieman pipariksi.. Veera tuli siinä joskus yhdeksän pintaan illalla ja alettiin tekemään kynsiä kymmenen maissa. Koska olen hieman hidas ja pyrin olemaan huolellinen, saimme Veeran kynnet valmiiksi vasta puoli yhden aikaan. Ja tässä tulos.
Joistain kohdista huomaa selvästi, etten ole jaksanut keskittyä niin hyvin ja väsyneenä meiltä molemmilta tulee ehkäpä maailman tyhmintä läppää ja ei siinä hirveen vakavana voinut näitä tehdä. Loppupeleissä olen melko tyytyväinen näihin. Lakkailin omat kynteni tuossa hetki sitten, mutta säästän silmänne niiltä tällä kertaa..
Lupasin myös, että esittelen tilaukseni teille, niin tässä se nyt tulee.
 |
| 5kpl banaaniviiloja |
 |
| 1-vaihe geeli, 15ml |
 |
| Puhdistusaine 100ml |
 |
| UV-top coat |
 |
| 5kpl dotting tooleja |
 |
| 500kpl tippejä |
 |
| Sivellinlaatikko |
 |
| Tilaajalahjaksi oransseja 3D-rusetteja |
Ja kaikki näistä tulevat tarpeeseen, eivät tipit aivan heti lopu kesken. Nyt hypin tästä syömään ja myöhemmin kerron taas koirien kuulumisia. Ainiin, käykää kurkkimassa
kynsilakkojani, mikäli kiinnostaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti