Totta se on, että mun olisi helpompi pitää huone siistinä jos tuo sohva ei olisi 24/7 levitettynä. Poikaystäväni sattuu lähestulkoon asumaan meillä, kesäloman jälkeen hän on ollut kotonaan vain yhden yön.. Ja en näe siinä sitten mitään järkeä ruveta kasaamaan tuota sohvaa joka päivä ja avaamaan sitten illalla uudestaan.
Kyllä hävettää hieman näyttää ihmisille, että millaisessa kunnossa huoneeni pahimmillaan on.. Monille varmasti herää kysymys, että miten pystyn elämään tuollaisessa..... läävässä. Totta puhuakseni, en itsekkään osaa sanoa. Ensimmäisenä tulee itselleni mieleen, että ei mukamas ole aikaa siivota, tosiasia on, että en oikeasti jaksa/viitsi.. Mutta nyt kun on lomaa, niin kyllä sitä on jaksettava ja ehdittävä!
No siivoamiseen vierähti aikaa 2,5h, mitä ei välttämättä uskoisi. Olen kyllä melko tyytyväinen nyt, tosin tuota kirjahyllyä en jaksanut tänään siivoilla, teen sen huomenna paremmalla ajalla.
| Huomioikaa hurja lumimuuri ikkunan takana. |
Voin kertoa, että tuossa puuhatessa tuli melko lämmin.. Pari säkillistä roskia ja pussillinen tyhjiä pulloja lähti pois, saan varmaan olla siivoamassa loppuviikosta uudestaan..
Asiasta kukkaruukkuun, laitoin viikonloppuna MiMaxille tilauksen, eli toivottavasti pääsen väsäilemään paljon kynsiä nyt tällä viikolla. Tilaukseen sisältyy mm. tippejä ja geeliä. Esittelen tilauksen teille sitten kun se saapuu.
Kuismuri saanko esittää pyynnön, että kun jatkossa tilailet Mimaxilta voisitko tehä niin, että meet sivulle mun blgin kautta kun aijot tehä tilauksen :)
VastaaPoistaJuu toki :) Saatsä siit jotai extraa vai mitä hä :D ?
Poistatsehehehe läävä,näkisit mun :D
VastaaPoistapiff, tuunko siivoo teillekki :D ?
Poistajootuu :DDD
PoistaSaan sillai et sun ostosten hinnast 5% ni sen verran alee xd!
VastaaPoistaAAAA okei, täytyy muistaa si ens kerral :D:D
PoistaMuistithan viedä Jn roskat ;)?
VastaaPoistaAinii, voi hitsi. Vien tänää :D
Poista