Viimeset kaks yötä on nukuttu hieman huonosti.. Viimeyönä heräsin joskus 03.00, en tiedä miksi, mutta huomasin että Twister oli ilmestynyt polvitaipeisiini nukkumaan, Oliver nukkui nätisti jaloissa koko yön. Eilen heräsin 06.00 siihen kun Oliver tuli raapimaan ovea + kerjäämään huomiota, mikä meinasi Merin mukaan sitä, että herra haluaa ulos. Molempina aamuina olen päästänyt koirat takapihalle leikkimään ja tekemään hätäisimmät tarpeensa, sitten myöhemmin olen vienyt aamulenkille.
 |
| Pojat leikkii. |
Twister on siis 5kk vanha kiinanharjakoiran pentu, Oliver on keskikokoinen villakoira ja no, tarkkaa ikää en muista, mutta vanhus :D Nämä ovat siis edellämainitun Merin koiria, Meri on itse Virossa huomiseen asti, eli koirat ovat ainakin huomiseen asti.
 |
| Twister söpönä. |
Oliverista en ole oikein saanut kunnon yksittäiskuvia, koska kamerani ei ole paras mahdollinen ja Olli on täysin musta.. Olen yirttänyt kuvata ulkonakin, mutta kamerani valottaa kuvan ihan päin mäntyä..
Ainiin, MiMaxin tilaukseni saapui eilen, esittelen sen illemmalla ja kynnet mitkä nyt ajattelin tehdä. Veera tulee myös illemmalla laitattamaan kyntensä, niin esittelen nekin.
Oliver on 7-vuotta ja Tuittiski taitaa olla jo 6 tai 7 kk ;) hihihihh lowel♥
VastaaPoistaNo enhän mä voi kaikkee tietää :c Ja mielessähän ei käynyt et oisin sulta kysyny.. :DDD
Poistase lukee fbski ;)
VastaaPoistaAijaa :D:DD
Poista