perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kooste

Aa erittäin mielikuvituksellinen otsikko, sanoisinko... No joo, nyt oon saanut kuvattua kaikki uudet kynsilakat, mitä tässä parin viikon sisään on mulle kertynyt ja eilen sain päivitettyä tuon kynsilakka-sivuni.

No, tottakai jotain unohdin kuvata, siis pisaran muotoiset hopeat strassit + vaalean siniset helmenpuolikkaat, mitä Veera toi mulle messuilta näiden lakkojen lisäksi. Sain vihdoin ja viimein ensimmäisen OPIn lakkakokoelmaani! OPIn kavereina Artdecon ja Aden Cosmeticsin lakat.

Seuraavana vuorossa Keskisen löydöt. Aiheesta poiketen, löysin vihdoin ja viimein kauan kaivatut valkoiset maiharit! Näissä tosin on vetoketjut ja valkoiset nauhat, mutta eipä tuo haittaa kun puoleenhintaan ne sai!

Käytön jälkiä näkyy jo :(

Tajusimpas myös sen, että eipä tullut kuvattua LöytöTexin ostoksia... Vitsit mikä lahopää olen. Pahoitteluni siitä. Tässä seuraavana Rimmelin Glitter päällyslakka ja W7:n oranssi glitterlakka, en yhtään tiedä tuostakaan merkistä mitään, oli niin kivan värinen että oli pakko ostaa :D

Sitten löysin myös muutamia halpoja nail art-lakkoja. Kaksi Aden Cosmeticsin, jotka ovat täyttä rapaa, en suosittele ollenkaan... Sitten kaksi Wild&Mildin, punainen ja vihreä, hopea on sitten viime viikonlopun Viron reissulta.


Suunnitelmissa oli ostella Virosta paaaljon kynsihärpäkkeitä, mutta ihan oikeesti, ei sieltä paljo mitään löytynyt, ei ainakaan halvemmalla mitä Suomessa on. Konadin lakat ja laatat maksoivat ainakin yli 6e/kpl. Ostin siis mustan leimauslakan ja kaksi laattaa.

M60 & M57



Löysin myös kaksi ihanaa Wild&Mildin glitterlakkaa, ne oli pakko saada! Kynsitarrat olivat vain 1,50e/kpl, niin hamstrasin niitä aika reippaasti sitten.



Merekeskuksesta bongasin kaksi halpaa lakkaa myös. Mun aikasempi valkoinen lakka (Delia, 202), on niin ohutta, että oli pakko ostaa uusi ja parempi, ja olen todella tyytyväinen tähän Revolline Cosmeticsin lakkaan, peittää superhyvin kahdella kerroksella. Sorruin ostamaan myös kolmannen glitterlakan.. 


Nätti keskisormen kynsi mulla....
Tämmöstä tällä kertaa, Veera saapui juuri meille, niin alamme tekemään tässä meikkileikkejä, saas nähdä mitä tapahtuu :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti